Wydarzenia

Klasa 2A i 3tma z wizytą w Warszawie

Poniższym tekstem chciałybyśmy podziękować organizatorom i opiekunom za wspaniale spędzony czas, jaki było nam dane przeżyć podczas wycieczki do Warszawy w dniach 19-21 kwietnia br. Po zakwaterowaniu się w naszym luksusowym hotelu, którym była „Agrykola”, mogliśmy udać się do jadalni, gdzie uraczono nas wyśmienitą obiadokolacją w postaci mielonych. Następnie wybraliśmy się do teatru na sztukę pt. „Kłamstewka”- idealnie przedstawioną przez czwórkę aktorów znanych nam ze szklanego ekranu. Powyższy spektakl idealnie wpasował się w gusta młodzieży, co potwierdziły gromkie oklaski ze strony widzów. W drodze powrotnej mogliśmy zwiedzić piękną stolicę Polski na własnych nogach, dzięki wspaniałej orientacji w terenie naszych kochanych opiekunów, którzy- jak wierzymy- zrobili to celowo, aby poszerzyć nasze horyzonty. Po orzeźwiającej kąpieli udaliśmy się do pokojów, gdzie pogrążyliśmy się w głębokim śnie. Nazajutrz dane nam było poruszać się komunikacją miejską- począwszy od autobusu, poprzez tramwaj, a skończywszy na dwóch stacjach linii metra. Około południa udaliśmy się do muzeum, gdzie urzekła nas przeszłość Warszawy, a także jej mieszkańców. Następnie obdarzono nas zaufaniem i mogliśmy spędzić dwie cenne godziny w Złotych Tarasach. Wieczorem pan Marian Janecki poświęcił nam pasjonujący wykład na temat Warszawy. Należy też wspomnieć o naszej podróży na stadion Legii Warszawa, gdzie nasz wychowawca pan Jacek Borkowski miał zaszczyt postawić swoje nogi na murawie wartej milion polskich złotych. Dnia następnego podczas pobytu w Sejmie pozdrowieni zostaliśmy przez samego marszałka oraz 439 posłów. Reasumując minione wydarzenia, dziękujemy za wspólnie spędzony czas.