Nauczyciele języków obcych zapraszają społeczność Sobieskiego do udziału w konkursie Kolory Flagi.
Szczegóły na plakacie informacyjnym oraz w regulaminie umieszczonym poniżej.
REGULAMIN KONKURSU
Kolory Flagi
dla wszystkich pasjonatów grafiki, fotografii i rysunku
- 1
Cel konkursu
Celem konkursu jest zainteresowanie uczniów naszej szkoły nauką języków obcych: angielskiego, niemieckiego i francuskiego oraz doskonaleniem umiejętności językowych, twórczych, artystycznych, graficznych oraz rozwijanie umiejętności pracy w zespole.
- 2
Organizatorzy konkursu
- Organizatorem konkursu są nauczyciele Języków Obcych Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu- Zdroju.
- 3
Uczestnicy konkursu
- Konkurs skierowany jest do uczniów Liceum oraz Technikum Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu- Zdroju.
- Liczba uczniów tworzących prace artystyczne to maksymalnie 2 osoby
- W grupie mogą znajdować się wyłącznie uczniowie
naszej szkoły, z różnych klas. Niedopuszczalny jest udział uczniów w kilku zespołach.
- 4
Zadanie konkursowe
1.Uczniowie tworzą grafikę, fotografię bądź rysunek. Praca ma nawiązywać do kolorów flagi wybranego języka: angielskiego, niemieckiego lub francuskiego. Praca ma być opatrzona autorskim hasłem w wybranym języku. Praca konkursowa może zostać wykonana w dowolnie wybranej konwencji i technice.
- Grafikę, fotografię należy wysłać na skrzynkę pocztową: sobieski.konkurs2017@gmail.com
- Rysunek należy dostarczyć do gabinetu zespołu językowego 122.
- 5
Informacje ogólne
- Przesłanie pracy jest równoznaczne ze zgodą Uczestnika na wykorzystanie jej do celów promocji
- Przebieg obrad Jury odbywa się w formie niejawnej; Organizatorzy nie udzielają żadnych informacji na temat szczegółów przebiegu obrad Jury.
- Decyzje Jury są nieodwołalne i nie podlegają procedurom odwoławczym.
- Organizator nie pokrywa kosztów poniesionych przez Uczestników w związku z udziałem w
- Organizator zastrzega sobie, z przyczyn technicznych lub losowych, możliwość dokonywania zmian w regulaminie.
- Organizator zastrzega sobie możliwość anulowania konkursu w przypadku okoliczności uniemożliwiających jego przeprowadzenie.
- 6
Terminy konkursowe
- Nadesłanie i złożenie prac do dnia 29.03.2020 roku
- 03.04.2020 roku ogłoszenie wyników konkursu.
- 08.04.2020 roku wręczenie nagród zwycięskim zespołom.
- 7
Nagrody
Zwycięski zespół otrzyma bon podarunkowy w kwocie 300 zł oraz ich praca zostanie zamieszczona na stronie naszej szkoły. Nagroda wyróżnienia dla 2 najlepszych zespołów w kwocie po 50 zł.
- 8
Przebieg konkursu
1.Uczniowie zapoznają się z Regulaminem konkursu.
- Prace należy wysłać na adres: sobieski.konkurs2017@gmail.com. Każdy wysyłany plik musi zostać opisany z podaniem następujących informacji: Imię i Nazwisko uczniów. Prace wysyłamy do dnia 29.03.2020 roku.