Nasze sukcesy Wydarzenia

Nasze projekty w Genewie

W dniach 28 marca – 3 kwietnia 2017 roku przedstawiciele naszej szkoły brali udział w Światowych Targach Wynalazczości Geneva Inventions w Szwajcarii. Każda prezentowana innowacja podlegała ocenie przez międzynarodowe jury złożone z 85 ekspertów każdej z dziedzin.

Miło nam poinformować, że zdobyliśmy w Genewie 2 medale oraz 4 nagrody specjalne za dwa prezentowane tam wynalazki.

 [Spider_Single_Video track=”5″ theme_id=”1″ priority=”1″]

NAGRODY ZDOBYTE W GENEWIE

ISEPT:

1) złoty medal

2) Special Award for Contribution to Invention – nagroda specjalna Portugalii

3) Firi Award for the Best Invention – nagroda specjalna Iranu

 

E-JURNAL FOR PE:

1) srebrny medal

2) Special Award for Contribution to Invention – nagroda specjalna Portugalii

3) Thailand Award for best International Invention – nagroda specjalna Tajlandii

 

 

ISEPT- INNOVATIVE SYSTEM FOR EDUCATION AND PHOBIAS TREATMENT – INNOWACYJNY SYSTEM EDUKACYJNY I LECZENIA FOBII

Twórcy wynalazku:

Uczniowie:  Bujna Piotr 2ib, Kaj Jakub 2ib,  Olszok Krzysztof 2in, Osiak Damian 2ib,  Wajda Agata 3el, Wojakowski Szymon 2in.

Promotorzy: Lasak Marcin, Smyczek Krzysztof.

Tłumacze: Ewa Maduzia, Krystyna Galant

 

ISEPT jest innowacyjnym dwu-modułowym projektem. Opiera się ona o technologię wirtualnej rzeczywistości. Jest to prężnie rozwijająca się technologia, pozwalająca na mało inwazyjne przeniesienie się do świata wirtualnego za pomocą odpowiednio do tego przystosowanych gogli.

“Morfeusz” jest pierwszym elementem projektu. Bardzo zaawansowany, dający niesamowite możliwości w walce z ludzkimi słabościami produkt, budowany od podstaw, oparty o wysokiej wydajności silnik graficzny współpracujący z technologią VR dający możliwość wysokiego powiązania emocjonalnego co jest kluczowe w walce z określonym strachem. Ma on na celu pomoc w oswojeniu się z kilkoma najbardziej powszechnymi odmianami fobii za pomocą interakcji użytkownika ze światem wirtualnym.

„Poznać energię” to element projektu ISEPT wspomagający naukę zagadnień z dziedziny elektryki. Jest to seria animacji, które w wirtualnym świecie z łatwością przekazują trudną do wyobrażenia wiedzę oraz umożliwiają z bliska zobaczyć to, czego nie można zobaczyć gołym okiem. Dzięki nim można z łatwością przyswoić materiał, który zostaje przedstawiony przez „Elektronka”, czyli postać, która towarzyszy nam przez całą podróż po mikroskopijnym świecie. Dźwięk przestrzenny, nadający klimat i ułatwiający zlokalizowanie “Elektronka” działa szczególnie na zmysły i pozwala w pełni przenieść się nam do wirtualnej rzeczywistości. Możliwości jakie daje technologia VR są ogromne, więc połączenie jej z nauką i zabawą przynosi bardzo duże korzyści.

 

E-JURNAL FOR PE – INTERAKTYWNY DZIENNIK NA WF  

Twórcy wynalazku:

Uczniowie: Henicz Michał 3in , Król Adam 3in.
Promotorzy: Lasak Marcin, Ptaszny Adam. Tłumacze: Ewa Maduzia, Krystyna Galant

 Aplikacja E-journal for PE jest to innowacyjny, rozbudowany system do śledzenia postępów z zakresu wychowania fizycznego. Nauczyciel ma możliwość dodawania klas i przypisywania do nich konkretnych uczniów. W aplikacji zostały zastosowane nowatorskie zasady oceniania poprzez wprowadzanie klasyfikacji punktowej za poszczególne dyscypliny. Za pomocą naszego rozwiązania można porównywać uczniów i klasy na przestrzeni dowolnych lat, obserwować postępy w każdej dyscyplinie, w każdym roku ucznia przez cały okres jego nauki w szkole. Dzięki autorskim rozwiązaniom możliwe jest porównanie uczniów oraz klasy w każdym roku szkolnym, generowanie własnych dyscyplin z dostosowanym systemem punktowania. System posiada moduł tworzenia wykresów postępu ucznia oraz klasy na przestrzeni całego procesu kształcenia. Aplikacja posiada nowoczesny i przyjazny interfejs graficzny. Dzięki wykorzystaniu Cache Application możliwa jest praca bez dostępu do internetu, do czasu braku łącza dane zostają w pamięci urządzenia. E-journal for PE pozwala na bardziej efektywny monitoring rozwoju fizycznego ucznia, porównywalny z innymi uczniami na przestrzeni wielu lat.

[nggallery id=175]

Dodaj komentarz