Jesteś kreatywny i masz pomysł na świetny spot/filmik promujący naszą szkołę?
Zorganizuj grupę znajomych i zostańcie bohaterami Swojej Szkoły!
Dla zwycięzców, oprócz splendoru i sławy 🙂 wspaniała nagroda!
Szczegóły poniżej:
REGULAMIN KONKURSU
Film/Spot promujący Zespół Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu-Zdroju
§ 1
Cel konkursu
Celem konkursu jest promocja szkoły. Uczniowie przygotowują film bądź spot promujący szkołę.
§ 2
Organizatorzy konkursu
1. Organizatorem konkursu są nauczyciele Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu- Zdroju.
§ 3
Uczestnicy konkursu
1. Konkurs skierowany jest do uczniów Liceum oraz Technikum Zespołu Szkół nr 6 im. Króla Jana III Sobieskiego w Jastrzębiu- Zdroju.
2. Liczba uczniów tworzących film jest dowolna
3. W grupie mogą znajdować się wyłącznie uczniowie naszej szkoły.
§ 4
Zadanie konkursowe
1.Uczniowie nagrywają film bądź spot promujący szkołę. Czas trwania filmu nie powinien przekraczać 5 minut. Praca konkursowa może zostać wykonana w dowolnie wybranej konwencji i technice.
2. Nagranie należy przygotować w formie pliku w jednym z podanych formatów: mp4, mov,wmv, mpg.
3. W nagraniu mogą wziąć udział wyłącznie uczniowie wchodzący w skład zgłoszonego zespołu.
4. Każdy zespół zobowiązany jest wysłać swoją pracę lub link do nagranie na konkursową skrzynkę pocztową: sobieski.konkurs2017@gmail.com
§ 5
-
Przesłanie filmu bądź spotu jest równoznaczne ze zgodą Uczestnika na wykorzystanie jego zdjęć i nagrań dla celów promocji konkursu i szkoły.
-
Przebieg obrad Jury odbywa się w formie niejawnej; Organizatorzy nie udzielają żadnych informacji na temat szczegółów przebiegu obrad Jury.
-
Decyzje Jury są nieodwołalne i nie podlegają procedurom odwoławczym.
-
Organizator nie pokrywa kosztów poniesionych przez Uczestników w związku z udziałem w konkursie.
-
Organizator zastrzega sobie, z przyczyn technicznych lub losowych, możliwość dokonywania zmian w regulaminie.
-
Organizator zastrzega sobie możliwość anulowania konkursu w przypadku okoliczności uniemożliwiających jego przeprowadzenie.
§ 6
Terminy konkursowe
1. Zgłoszenie chętnych uczestników do nauczycieli: mgr Joanny Seweryn, mgr Edyty Krakowczyk do dnia 28.02.2018 roku. Zgłoszenie swojego udziału do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
2. Nadesłanie filmów do dnia 30.03.2018 roku
3. 06.04.2018 roku nastąpi ogłoszenie wyników konkursu.
4. 09.04.2018 roku nastąpi wręczenie nagród zwycięskim zespołom.
§ 7
Nagrody
Zwycięski zespół otrzyma bon podarunkowy w kwocie 200 zł. Zwycięski film zostanie zamieszczony na stronie naszej szkoły.
Nagroda wyróżnienia dla 2go najlepszego zespołu – bon podarunkowy w kwocie 50 zł.
§ 8
Przebieg konkursu
1. Uczniowie zapoznają się z Regulaminem konkursu. Uczniowie zgłaszają Nauczycielom chęć wzięcia udziału w konkursie do dnia 28.02.2018r.
2. Prace w/w formie pliku należy wysłać na adres: sobieski.konkurs2017@gmail.com.
Każdy wysyłany plik musi zostać opisany następującymi informacjami: imię i nazwisko uczniów, klasa.
Prace wysyłamy do dnia 30.03.2018 roku.